Máte dotazy? Kontaktujte nás: +420 777 96 96 03

LEVNÉ SEKAČKY

prodej a opravy zahradní techniky

Nákupní koš
Prázdný
SPECIAL


Weibang WB 506 SC 6in1 + SUPER SERVIS

 

 

Náhardní díly

Velký výběr náhradních dílů FIELDMANN, HECHT a jiné.

 

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán.

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby. Společně se zbožím doporučujeme doložit doklad prokazujícící koupi zboží a vyplněný reklamační list. Vaše reklamace bude přijmuta a vyřízena rychleji.

Reklamaci můžete osobně předat v sídle provozovny v České Třebové, ul. Ústecká 463, popř. Albrechtice 52 Lanškroun (po tel. domluvě na 777969603), nebo zaslat do Č. Třebové.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Jak postupovat když…

» je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku.
Je-li zboží poškozeno, i přesto že je obal neporušený, je potřebanás nás neprodleně informovat na tel. 777969603.

» zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě prosím napište na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , kde vám individuálně pomůžeme, popř. volejte na tel. 777969603.

Jak postupovat u reklamace

Kontaktujte nás a popište problém, který se zbožím máte. Poskytneme Vám úplné a odborné informace, sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Pokud posíláte zboží zpět do provozovny, vždy přiložte tyto doklady:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, (je-li ke zboží vydán)
  • vypněný reklamační protokol, ke stažení ZDE.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do provozovny a končí vyřízením reklamace v provozovně.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Je dobré vědět

Jak funguje záruka na zboží.
Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak taková reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.
Pokud jste si vybrali zboží a zjistili, že pro vás není to pravé, nebo jste se netrefili při výběru dárku, máte možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě. Formulář ke stažení ZDE.

Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.