Máte dotazy? Kontaktujte nás: +420 777 96 96 03

LEVNÉ SEKAČKY

prodej a opravy zahradní techniky

Nákupní koš
Prázdný
SPECIAL


Weibang WB 506 SC 6in1 + SUPER SERVIS

 

 

Náhardní díly

Velký výběr náhradních dílů FIELDMANN, HECHT a jiné.

 

Doprava

Zásilka

Pokud je součástí zásilky záruční list, tak vám jej rádi potvrdíme po zaslání poštou. Pokud záruční list u zboží není, jako doklad pro

případnou reklamaci slouží faktura. Fakturu (daňový doklad) zasíláme automaticky.

Při převzetí zboží prosím zkontrolujte, zda je výrobek nepoškozený, v případě jakéholiv poškození sepiště

protokol o škodě s doručovatelem a nahlaste nám je na tel. 777969603

Způsob doručení:

  • Osobní vyzvednutí na provozovně: Ústecká 463 Česká Třebová (poplatek 100,- se nevztahuje na produkty s dopravou zdarma), při nevyzvednutí do 7 dnů od vyzvání, je objednávka stornována.
  • Bonusy, jako oleje zdarma se při osobním odběru nebo slevě 7% nedávají.
  • PPL pouze do délky 150cm, GEIS do délky 200cm a pravidelných tvarů, (vyhrazujeme si právo změny dopravce v případě nesplnění některých přepravních podmínek).
  • TOPTRANS - paletová přeprava, případně nad 50 kg
  • ceník platí pro ČR, objednávky pro Slovenko prosím vytvořte na www.lacnekosacky.sk

Ceny doručení ČR

Dopravce Váha od do a jiné specifikace
Cena Kč s DPH
GEIS 0,1-14 kg 110
GEIS 14-50 kg 150
PPL 0,1-5 kg 130
     
 GEIS POINT  0 - 15 kg   (max. 80x60x42 cm)  100
 GEIS - NESTANDART  délka nad 150cm a hmotností do 14kg  220
TOPTRANS 50 - 75 kg 444
TOPTRANS 75 - 100 kg 528
TOPTRANS 100 - 150 kg 721
TOPTRANS 150 - 200 kg 1210

PLATBA a DOBÍRKA !

Při platbě na dobírku účtujeme +40,-Kš s DPH k uvedeným cenám v tabulce.

Platba předem zdarma. Číslo účtu: 2801111922/2010 VS je č. objednávky (do zprávy pro příjemce uveďte název zboží a Vaše jméno, děkujeme).

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis telefonicky, nebo pomocí kontaktního formuláře.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky. Na požádání Vám zašleme č. zásilky, tu pak můžete sledovat on-line.
  • Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.

 

Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.